Zabava
Star Wars Battlefront 2 | opis
Vsako vesolje ima svoj začetek. Veliki pok slabih štirinajst milijard let nazaj je začetek našega vesolja, neka mala premiera 25. maja 1977 pa je spočela vesolje Vojne zvezd. Za mnoge ljubitelje serije je prvi film, s podnaslovom Epizoda 4 – Novo upanje, zvezda, ki sveti najmočneje. Povsem drugačen pa je bil odziv zainteresirane javnosti na izid igre Vojna zvezd: Bojna linija 2 ali po domače Battlefront 2.
Kaj je Battlefront 2
Igra Battlefront 2 je nosilec ponosne tradicije akcijskih strelskih iger z licenco Star Wars, ki igralca postavi v škornje oboroženega pripadnika ene od vojskujočih strani. Do zob oborožen se nato igralec na navideznem bojišču sooči z bolj ali manj izkušenimi borci z vsega sveta v boju za osebno slavo in prevlado ideologije, kateri je naključno dodeljen ob začetku bitke. Brezumna zabava torej. Ta cilj igra opravi skoraj brezhibno. Ne glede na igralno napravo je Battlefront 2 videti izjemno in bojevanje na 14 različnih zemljevidih je razburljivo in nepopisno zabavno. Navdih za bitke so avtorji našli v celotni 40-letni zgodovini serije in navdušenci bodo z veseljem raziskovali mnoga prizorišča, ki so jih prej lahko občudovali le v igrah.
Nekaj za ljudomrzneže
Osnovni namen nadaljevanja je, da ponudi nekaj več od predhodnika. Battlefront 2 je popravil najbolj očitno napako predhodnika s predstavitvijo igralne zgodbe, ki jo igralec opravi samostojno. Štorija je postavljena v čas vladavine Galaktičnega imperija in se dogaja po filmu Return of the Jedi (Jedijeva vrnitev). V vlogi poveljnice posebne enote imperialne armade Iden Versio boste raziskovali najtemnejše kotičke zlobnega imperija in obupanem boju za obstanek po uničenju druge vesoljske postaje Zvezda smrti. Zgodba se odvije v 5 – 6 urah, igralca pa intelektualno ne utruja preveč z dokaj tipičnimi ločitvami na dobre in slabe, svetlobo in temo, upornike in imperij. Sem ter tja boste srečali katerega od znanih obrazov iz filmov ter se z njimi podali na povsem nove dogodivščine. Iden je odlična družba za trenutke, ko vam otročad v večigralskih arenah prične presedati.
Zabava za vse
Battlefront iger nihče ne igra zaradi samotarskih vložkov, pač pa v prvi vrsti služi za primerjavo igralnih sposobnosti z igralci širom sveta. Na prej omenjenih 14 zemljevidih je moč biti več različnih vrst spopadov: od ogromnih bitk s po 40 igralci hkrati do bolj intimnih akcij z le nekaj igralci. Pred začetkom spopada je moč izbrati vrsto bojevnika od močno oboroženega, a manj natančnega borca, do mobilnega ostrostrelca, ki se s sovragi spopada na daljavo. Tu so še vesoljske bitke, v katerih se za krmilom TIE lovcev in drugih vesoljskih ladij bijejo bitke visoko nad površino lun in planetov.
Med bojevanjem igra pridno beleži vsako zaslugo igralca in ga nagrajuje z bojnimi točkami (Battle Points), ki jih je ob reinkarnaciji moč zamenjati za razne izboljšave. Točke Battlefront 2 poračuna po smrti vašega lika in jih nudi v uporabo pri izbiri naslednjega lika, ki ga boste upravljali. Če je bil Brezimni vojak #871263 izjemen borec, ki je pobral mnogo skalpoh, razstrelil kakšno vozilo ali dve ter uspešno branil oporišče, boste nazaj na bojišče lahko morda stopili v škornjih Luka Skywalkerja ali Dartha Vaderja, katerih moč in sposobnosti bodo nagnale strah in trepet v čeveljce nesrečnih nasprotnikov. V nasprotnem primeru svoj duh naselite v Brezimnega vojaka #871264 in upajte na najboljše.
Makrotransakcije
Battlefront 2 je ob izidu terjala ceno okoli 79,90€ za osnovno izdajo. Vendar ta znaten vložek ni dovolj, če želite iz igre iztisniti kar največ in vseeno ohraniti nekaj prostega časa. Založnik, Electronic Arts, je v igro vprogramiral nadležen sistem napredovanja, ki se zanaša na Zvezdne karte, s katerimi je moč izboljšati like, ladje in orožja. V igri je na ducate različnih kartic, od najbolj vsakdanjih, ki vplivajo le na izgled lika, do najbolj redkih, ki znatno izboljšajo moč orožja in plovil, s katerimi se igralec bojuje. Boljše so karte, s katerimi igralec razpolaga, boljše bodo možnosti za uspeh na bojišču. Te karte je moč kupiti z novci, ki jih vsak vojak zasluži v večigralskih bitkah. Seveda pa jih je bilo moč kupiti tudi s težko prisluženimi evri, kar je igralcem skočilo v nos. Najbolj podjetni so hitro ugotovili, da je potrebnih 40 ur igranja, če želite odkleniti lik Dartha Vaderja. To zveni bolj kot delovni teden in manj kot zabavno preživljanje prostega časa.
Reakcija je bila burna in takojšnja. Nezadovoljne množice so na spletnih forumih glasno izražale svoje nezadovoljstvo, medtem ko je založnik hitel svoje zlobne načrte kar najhitreje prilagoditi gnevu množice. Za čas pisanja umazana drhal vodi, saj so pri založniku iz igre umaknili možnost nakupa zabojčkov zvezdnih kart s pravimi novci, prav tako pa so zmanjšali zahteve za nakup likov s kovanci, prisluženimi v igri. Javnosti to ni pomirilo in je jezna bolj kot kdajkoli prej.
Igralno občinstvo je zagnalo dovolj vika in krika glede nepravičnosti teh ‘mikrotransakcij’, da so se zganili predstavniki ljudstva tako v Ameriki, kjer so igro založili, kot v Evropi, kjer so programje spisali, in že se piše zakonodaja, ki bo poskusila urediti trenutne razmere v industriji. A to je že material za drug članek.
Stopi na temno stran
Cirkus, ki so ga zagnali igralci, je v veliki meri zasenčil velik dosežek razvijalca igre. Ustvarili so čudovito in razburljivo igro, ki nudi obilico zabave ob minimalnem časovnem vložku. Battlefront 2 je čudovita sprostitev po koncu delovnega dne: sesti v kavč in pospraviti uporniško zalego na Tatooinu ali pa švigati med ogromnimi bojnimi ladjami visoko nad oblaki Kamina. Zvezdne karte so nespametna odločitev za nagrajevanje uspeha v igri in za njih uporabo pravzaprav ni logične razlage v igri. Tu so samo zato, da jih EA lahko prodaja igralcem, ki so že plačali za igro. Tovrstnih prijemov smo bolj vajeni iz brezplačnih iger na tablicah in telefonih, v 80€ dragi igri pa so povsem neprimerni, moteči in žaljivi. Battlefront 2 je igra, katero je uničil pohlep.
Be the first to leave a review.
Your browser does not support images upload. Please choose a modern one
Gregor je prekaljen pisun, ki je svojo novinarsko pot začel že v osnovni šoli kot založnik, urednik in edini novinar 'Špas revije'. Kasneje je pisal za razne publikacije, kot so Joker in Moj mikro, včasih povsem pomotoma.